söndag 10 mars 2013

Book Haul om reaböcker, recex och lite annat

Jag spelade in en sån här "Book Haul" i fredags, och nu fick jag till det att lägga upp den på YouTube. Hoppas att ni gillar den!


De fantastiska och supersnälla personer som jag nämner i videon är:

Alba från Boklyckan, Ella från Mittimellan-Ella, Mimmi från Min bokkista, och Liv/Iktoro från En plats i bokhyllan.


Jag måste bara rätta några småsaker som jag sa fel om i videon. Alvklingan av Nick Perumov köpte jag inte alls på bokmässan, utan på bokrean förra veckan. Det är lite skillnad, faktiskt. Och uppföljaren till Bläckhjärta heter inte alls Bläckdöd, för så heter sista boken i den trilogin. Uppföljaren till Bläckhjärta heter Bläckmagi, vilket man kan se i videon. Sist måste jag bara säga att det kändes väldigt skumt att sitta och prata med sig själv framför kameran.

4 kommentarer:

  1. Roligt med din första Book Haul! Måste säga att den var awesome! ;)
    Jag kommer lägga upp min andra Book Haul nästa helg, då visar jag alla böcker jag fått denna och nästa vecka, och den ena av de råkar faktiskt vara Beautiful Creatures! Wie, vad roligt det ska bli att läsa den :) Planerar att kolla på filmen efter att jag har läst boken, vilket jag lär bli mycket snart, hoppas jag ;)
    Visst är Bläckhjärta bra!? Seriöst, ALLA BORDE LÄSA DEN!!^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillade den :D Jag var lite orolig att det bara skulle bli fånigt, så jag blir faktiskt väldigt glad när du tycker det! Jag ska absolut kolla på din nästa Book Haul ;)
      Ja, Bläckhjärta är verkligen super! Och Bläckmagi också! Jag fattar inte varför jag inte har läst sista boken än. Vet du, jag döpte faktiskt min blogg efter Sotfinger/Dustfinger som är min favoritkaraktär i den boken :)

      Radera
    2. Jamen, den var verkligen jättebra och inte alls fånig :) Haha, vad bra!! ;D
      Jag har bara läst första boken, Bläckhjärta alltså, och tyckte att den var underbar, så jag lär läsa fortsättningen någon gång så snart som möjligt. Fast jag kommer inte ihåg särskilt mycket, och så var den ju så bra, så jag kommer antagligen läsa om den ;p
      Va, gjorde du? Haha, vad kul! :)

      Radera
  2. Vad roligt att du gjort en bookhaul, den var jättebra! Har tänkt att jag också skulle göra en, men är lite osäker på hur man får den till youtube och så, så det kan hända att det tar ett tag innan jag tar i det och gör en..:) Men den var iallafall jättebra, och alla böcker verkar intressanta!:D

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.