fredag 8 mars 2013

VARNING FÖR ASGRYMHET!

I dag har trailern för Berättelser från Engelsfors släppts. Jag kan bara säga (ursäkta språket) att ser ser hur jävla asgrymt och snyggt som helst! Jag kan knappt vänta, och nu är det inte ens två veckor kvar. Jag är helt övertygad om att den kommer vara hur bra som helst, och det är förmodligen en underdrift. Se själva!


För alla som har jättesvårt att vänta (precis som jag) så kan man se en massa smakprov från seriealbumet på Sara Bergmark Elfgrens (en av de två författarna till Engelsforstrilogin, den andra är Mats Strandberg) blogg här. När du har sett både trailern och alla teaserbilder så måste du erkänna att det kommer bli hur bra som helst.

1 kommentar:

  1. Aa, vill ha!

    Hur lägger man upp Youtube-klipp på bloggen?? Har glömt av! (Kommentera helst ditt svar på min blogg, så att jag ser det!)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.