tisdag 16 juni 2015

Bookfinger fyller 3 år!

Man kan säga vad man vill om hur aktiv jag är på den här bloggen. Sedan jul tror jag att jag skrivit typ 3 inlägg. Jag var betydligt bättre på att skriva recensioner och lägga ut andra bokrelaterade saker under de första två åren. Men det är ändå rätt kul att tänka att det har gått 3 år sedan jag satt där och skrev ett flummigt första inlägg. (Uuugghh, det är så awkward att jag knappt vill länka till det ... ;) )

Men hurra för mig, och hoppas att jag någon gång kommer börja använda den här bloggen som förut igen! Bara medan jag skrivit det här har jag kommit på (och skrivit ... oops) ett annat långt inlägg, så det kanske finns hopp för framtiden! :-)

Hurra! Och tack så jättemycket till er som fortfarande följer den här bloggen och verkar uppskatta det lilla jag skriver! :D

6 kommentarer:

  1. HURRA HURRA HURRA!! <3 Stort grattis till dig och din fantastiska blogg! :D 3 år, det är inte dåligt det ;) Och jag förstår att bloggen får lida, ibland behöver man en paus. Jag själv har ju också haft några, hehe ;p Hoppas att du kommer tillbaka snart i alla fall, bokbloggarvärlden är sig inte lik utan dig! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! :D 3 år är helt fantastiskt och jag hoppas det blir ännu fler år. Alla har rätt till att ta pauser, kom precis tillbaka från en själv :P, det är ju trots allt din blogg och där är det du som bestämmer. Så grattis igen även om jag är lite sent ute. ;)

    SvaraRadera
  3. Sent grattis...? Haha herregud förlåt xDD
    Känns inte som om det har gått 3 år :P

    Svar: Men vem vet, du kanske gillar den ^^

    Och wooooo high five!

    Btw vet du om du ska till bokmässan i år?

    SvaraRadera
  4. Sent Grattis!
    Jättefin bokblogg, kolla gärna in min! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sent svar också! ;)
      Tack! Jag kollade in din bokblogg och den ser riktigt bra ut!

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.