lördag 30 juni 2012

.....In your pants!!!


Hej! Jag hittade typ världens roligaste grej på en annan bokblogg, Bokvarg. Man kan säga att det är en sorts roligt bok-uppdrag. Den går till så här:

1. Gå till din bokhylla och välj ut 10 olika böcker. (Om du inte har någon bokhylla, gå till bilioteket eller välj bara vilken bok som helst.)
2. Nu ska du ta böckernas engelska titlar och skriva dem på en lista.

3. Och till sist, när du har skrivit upp böckernas engelska titlar, så ska du lägga till orden "in your pants" efter bokens namn.

Resultat: Galet, sjukt och helt knäppt!!!

                                                           Här kommer min lista:
                                                     
                                                        1. Inkheart in your pants
                                               2. The Hunger games in your pants
                                                    3. Catching fire in your pants
                                                      4. The Hobbit in your pants
                                                  5. A monster calls in your pants
                                                 6. Robinson Crusoe in your pants
                                                  7. Treasure island in your pants
                                  8. Sherlock Holmes vs professor Moriarty in your pants
                                                     9. Soul Eater in your pants
                                           10. The three musketeers in your pants

Jag kan bara säga en sak: TESTA DET SJÄLV!!!!!!!!! Det är hur kul som helst :)

6 kommentarer:

  1. Åh jag har sett flera stycken såna där idag! Sån himla kul ide! :D

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de!!! Jag blir väldigt glad nu när jag ser den här kommentaren eftersom det faktiskt verkar som om det är någon som har läst på min blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag blev väldigt glad när jag hittade din blogg! Den första jag hittat som drivs av en kille :)

      Radera
  3. Åh, vad roliga! :D "Catching fire in your pants"... HAHAHAHAHA! XD

    SvaraRadera
  4. Hahahahahahahaha :D Superbra att du fortsätter blogga! :)

    SvaraRadera
  5. Antagligen kommer ingen att läsa den här kommentaren eftersom den är skriven (få se nu) för typ ett halvår sen, men nu kom jag på en till. Mockingjay in your pants.....

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.