onsdag 18 juli 2012

Ett bra köp

Hej! I dag var jag inne på stan (tänker inte säga vilken stad) och var på bokaffärer. Jag gick på Akademibokhandeln och på Bokia. Jag har varit lite intresserad av att läsa Percy Jackson - böckerna av Rick Riordan, men jag har inte riktigt vetat om det har varit värt att köpa den för jag har tvivlat lite på hur bra dom är. Men idag när jag gick på Bokia så hittade jag första boken till ett jättebra pris och slog till. Och den var jättebra. Jag har redan läst typ 80 sidor. Så nu kommer det ju att stå lite om de böckerna här på bloggen. Den första boken i serien heter: Född till hjälte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.