tisdag 17 juli 2012

Vad vill ni läsa om här på bloggen?

Hej! Eftersom jag är helt ny i (bok)blogg världen så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag skriver ju recensioner om de böcker som jag har läst, och jag kommer ju att publicera fler noveller. Men sen så vet jag inte vad jag skulle kunna skriva. Den enda idéen som jag har är att publicera några dikter som jag har skrivit, men sen har jag nästan ingen ny idé. Så därför frågar jag er. Vad skulle ni vilja läsa om här på bloggen? Nu får jättegärna komma med åsikter, förslag och idéer och lämna dom här i kommentarerna. Jag är jättetacksam för svar!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer inte på något speciellt jag vill se mer av just nu, men kolla in på andra bokbloggar för att få inspiration :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.