måndag 20 augusti 2012

Några saker om mina noveller som du kanske tycker är intressanta

Hej! Jag hoppas att du kommer att tycka om mina noveller och dikter som du kan läsa här på bloggen. Om du gör det (eller om du inte gör det) så får du väldigt gärna kommentera texten och skriva vad du tycker. Om du skulle ta illa upp eller känna dig förolämpad av någonting jag skrivit så vill jag verkligen att du ska berätta det så kanske jag kan ändra på någonting eller ta bort någonting om jag tycker att det är nödvändigt. Och det sista jag tänkte säga (OBS! DET HÄR HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT DU TYCKER OM!) är att du jättegärna får rita bilder och teckningar till mina texter som jag kan publicera med texten. Jag skulle tycka att det var jätteroligt i så fall!

Om du vill kontakta mig angående någonting så går det antagligen snabbast att kommentera här på bloggen. Eller så kan du mejla mig på min mejl: viggo.sylo@gmail.com

1 kommentar:

  1. Sv: Tack! :D :D :D

    Ska försöka skriva klart den någon gång! :D

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.