måndag 22 oktober 2012

Veckans bokbloggare.....

Ja, nu tror ni säkert att jag (som vanligt) är sen med att skriva om veckans bokbloggare, men där har ni fel. Veckans (eller förra veckans rättare sagt) bokbloggare är nämligen (trumvirvel).... Jag! Åh vad skönt det är att det äntligen är min tur, och gud vad kul det är att få läsa alla underbara inlägg som andra har skrivit om mig. Min och .Ebbas lilla pratstund om vem som skulle komma sist i bokbloggargänget verkar vara över nu, jättebra inlägg Ebba! Tack så mycket! Tova, som kom på hela grejen med bokbloggargänget, har ju också skrivit om mig. Kul! Liv som jag har haft lite mer kontakt med har ju skrivit ett inlägg. Om du läser det här Liv så såg jag på din blogg att vi hade missat varandra med bara några minuter på bokmässan. Synd, men vi får väl träffas nästa år ;)
Här har Lisa från Lisas böcker (eller BokLisa om man ska gå efter URL: en) skrivit om mig. Tack så jättemycket Lisa! Jag tycker att det var jättekul att läsa Bookworm's inlägg. Kul att du gillar mina dikter Mona! Linnéa från Bokbuse har skrivit sitt inlägg här, och Boktjuven Ingerun också. Tack så jättemycket båda två! Det var också jättekul att få läsa Miss Livres inlägg på Wherethebookslive. Till sist har Klara skrivit sitt inlägg här.

Det har varit jättekul att få vara veckans bokbloggare, och det känns lite tråkigt att det bara är en bokbloggare kvar att skriva om nu. Men tack så jättemycket alla ni snälla personer som har skrivit om mig!

P. S Om ni inte redan har märkt det i det här inlägget så gillar jag att skriva ordet 'jätte' jättemycket. D. S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.