lördag 16 mars 2013

Kom igen bokbloggare, bara 3 inlägg till!

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg om en tävling där man kunde vinna Urzula Posnanskis nya bok Saeculum, hela tre veckor före releasen! Nu är det så att om tre bloggare till skriver om den här tävlingen på sina bloggar så kommer det att lottas ut 2 exemplar av boken. Man får alltså dubbelt så stor chans att vinna. Och om det är ännu fler som tipsar om den på sina bloggar så är det ju såklart jättebra, för då kanske vi har turen att få tre utlottade exemplar! 
 Mitt tips är alltså att alla som läser det här inlägget gör ett liknande på sin blogg, så att så många som möjligt hör talas om det här och så att så många som möjligt kan få läsa den här boken tidigare än alla andra. Allt du behöver göra är att dela trailern för boken på din blogg, och sedan skicka ett mejl med länken till ditt inlägg till: melina@opal.se

Urzula Posnanski har tidigare skrivit boken Erebos som bland annat har vunnit Tysklands största barn- och ungdomslitteraturpris. Nu får du jättegärna hjälpa till så att så många exemplar som möjligt lottas ut av hennes nya bok, Saeculum!

3 kommentarer:

  1. Ville du gästblogga på Bokvarg förresten? :P

    SvaraRadera
  2. Du får skriva om vad som helst i princip, kan vara en film, en bok eller en tanke! :3
    Fast ingen dikt eller novell eftersom det inte riktigt är ett gästinlägg då :P

    SvaraRadera
  3. Eller så kan jag intervjua dig!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.