torsdag 9 maj 2013

Nyckelns omslag har kommit!

Måste genast dela med mig av den här otroligt roliga nyheten som jag hittade! Nyckelns omslag har äntligen kommit! Och GUD vad snyggt det är!


Tillsammans med omslaget hittade jag även beskrivningen av boken som nu finns att bevaka på Bokus

Det har gått drygt en månad sedan tragedin i Engelsfors gymnasiums gympasal. De utvalda får ingen tid att återhämta sig innan deras värld vänds upp och ner igen. Frågor besvaras. Hemligheter avslöjas. Lojaliteter prövas. Tiden håller på att rinna ut och till slut kan De utvalda bara vara säkra på en sak: Allt kommer att förändras.

Jag kan helt omöjligt beskriva hur peppad jag är just nu, men hur i hela friden tänker dem att vi ska kunna vänta tills 11 November innan boken släpps??? Herregud, jag kommer hinna dö av längtan minst fem gånger innan dess. Men boken blir i alla fall lång. 868 sidor Ca 800 sidor sägs det, men eftersom redigeringen inte är klar än så är det inte helt säkert. Det känns som att det här kommer bli en episk avslutning, med tanke på hur Eld slutade och hur beskrivningen av boken ser ut, och jag är rätt säker på att jag inte är den enda som längtar.

6 kommentarer:

  1. Svar: Jag såg den när jag var inne och kollade på Bokus! :)

    SvaraRadera
  2. Jag dör faktiskt lite jag med, sjukt snyggt och längtar såååååååååååååååååååå MYCKET!!!! :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig på vartenda ord :)

      Radera
  3. Jag VEEET, såg det också när jag var inne och kikade på bokus! Kan knappt vänta *O* Nej förresten, jag KAN inte vänta!

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.