söndag 23 juni 2013

Sommartävling hos Alba!

Självklart måste jag tipsa om tävlingen som Alba från Boklyckan har startat nu! En sommartävling som jag tycker verkar jätterolig och som ni verkligen borde kolla in!

 Tävlingen går till som så att Alba under fem veckor kommer att presentera en kluring, och sen ska man samla poäng genom att svara på kluringarna! Jag tycker att det verkar som en jätterolig idé!

 Det finns två 1:a pris och ett 2:a pris som består av två stora (1:a priset) och ett litet (2:a priset) bokpaket från Rabén & Sjögren, som också sponsrar tävlingen.

 Anmäla sig till tävlingen och få lite mer detaljerad information gör man här. Så det är ju bara att anmäla sig, ju fler som gör det desto roligare! :D


Sommarbild stulen från Google.

2 kommentarer:

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.