fredag 21 juni 2013

Sysselsättning:


Writing fan-fiction.

Glad midsommar allihopa! :)

4 kommentarer:

  1. Ha ha, det där känner jag igen, bläddrandet i böckerna för att få fram fakta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja :) I det här fallet var det väl inte så mycket fakta (fast lite var det) utan mer inspiration :) Snart kanske du får läsa novellen (fanfiction-novellen) om du vill :)

      Radera
    2. Men jag ska nog läsa bokserien först... Har inte läst den även om jag har velat.

      När jag skriver ff på Harry Potter brukar jag ha alla böckerna liggande på golvet framför mig för att leta fram fakta, men du kanske tog inspiration från bilderna?
      Annars brukar jag se på film för att få inspiration :)

      Radera
    3. Om di vill så får du gärna läsa novellen nu, för den utspelar sig ca tio år innan bokserien och spoilar inget som händer i bokserien (förutom lite allmän fakta man får reda på i första boken, men jag skulle inte kalla det spoilers ;)). Men du ska absolut läsa bokserien! Den är sjukt bra!

      Jo, jag letade en del fakta i alla fall, men det mesta kunde jag utantill och ville bara få det lite mer detaljerat och exakt (vilket togs bort i redigeringen) ;) Det hade varit spännande att få läsa någon av dina fanfiction någon gång!

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.