måndag 12 augusti 2013

Lite humor i förbifarten

Nu är det ju så att jag försöker skärpa mig med den här stora uppehållet i bloggandet. Just nu håller jag på med en recension av The Mark of Athena av Rick Riordan som utan tvekan är en av de bästa böckerna jag läst. Olidligt spännande! Men nu var det ju inte just det jag tänkte skriva om, utan jag MÅSTE bara visa den här genialiska dialog-bilden (eller vad man nu kallar det). Seriöst, jag dör varje gång ;)

Klicka för större bild (det är förresten inte jag som äger den, jag stal den från Google...)

3 kommentarer:

  1. Mortal kan vara ett annat ord för dödlig enligt wiktionary .

    SvaraRadera
  2. Haha XD När fandoms kolliderar XD Jag skulle offrat mitt vänstra lillfinger för att vara med på den lunchen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaha, jag med XD (För jag är högerhänt...;))

      Radera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.