fredag 9 augusti 2013

Jag har inte försvunnit (tror jag...)

Nu brukar jag skippa att skriva den här sortens inlägg, men nu, bara för att jag inte bloggat och för att ingen ska tro att jag lagt av, så gör jag det ändå. Jag har alltså INTE lagt ner bloggandet. De senaste veckorna har jag varit bortrest en del (vilket är helt normalt på sommarlovet), och det är jag just nu också.

Måste bara skriva lite snabbt om en sak jag gjort hittills (typ det enda "vettiga" förutom att vara hemma). Jag var nämligen, för några veckor sedan, på ett lajv långt upp i Norrland. Om jag ska förklara vad lajv är: tänk barnprogrammet Barda fast på ett seriöst sätt, eller att man springer runt i skogen med medeltidskläder, fejksvärd och jagar orcher samtidigt som man spelar en påhittad roll. Inte speciellt bra förklaring kanske, men men...
 Det var Elisabeth från Bokvarg som tipsade mig, så vi träffades där och lajvade en helg tillsammans med en massa andra fantastiska människor. Det var alltså grymt!

Funderar på att skriva ett inlägg om några speciella idoler inom författarbranschen eftersom jag inte har speciellt mycket annat för mig, så det hoppas jag blir intressant att läsa om några dagar OM det kommer upp ;)

För övrigt fyller jag snart år och håller på att få grov ångest över att skolan snart börjar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.