torsdag 26 september 2013

Nu sticker jag (igen)!

Nu är det ju så här att imorgon kommer att bli en väldigt rolig dag. Då är det nämligen en månad och sexton dagar sedan jag fyllde tretton. Nä, det där var ett skämt (fast det är sant!). Bokbloggare och deras misslyckade försök till humor... Nej, det är såklart dags för BOKMÄSSAAAAAAAAA!!!!!!!  (Capslock ^^)

Nej men seriöst, om några timmar sticker jag ner till Göteborg med tåg och imorgon ska jag tydligen vara på bokmässan och se och träffa en massa författare och köpa en massa böcker. Jag har inte riktigt fattat allt det där än.
 Jag vet inte om jag behöver säga att det ska bli hur roligt som helst. Men det ska det i alla fall bli. Hur. Roligt. Som. Helst.
 Jag var ju där förra året och det var typ det roligaste jag gjort. Den här gången vet jag vad som väntar och har om möjligt förbrett mig ÄNNU mer, så jag är redo för en fullpackat helg i böckernas motsvarighet till himlen. Har bokat in en massa roliga program, har bestämt att se till att träffa minst en eller två grymma författare och är (nästan) redo. Men det absolut roligaste av allt är att få träffa några av er bokbloggare och gå runt och tok-shoppa böcker. Ni vet vilka ni är ;)
 Så, jag vet inte vad mer jag ska säga om jag inte ska upprepa allt ovanför med CAPSLOCK (!!!!!!). Det ska bli grymt, helt enkelt. Och som en extra liten rolig grej så gjorde jag det här inlägget till en liten repris av förra årets inlägg. Så om ni ser en blåögd kille med svart-vit tröja (kommer att ha antingen eller eller nåt mitt emellan alla dagar), jeans med blont hår så får ni gärna komma och hälsa ;) See ya'!


P.P.S Det där sista var bokbloggar-humor igen ;)

8 kommentarer:

  1. Yo, kommer du på bloggträffen som Anna skrev om kl. 14 (tror jag?) vid Bonniers monter? :D TAGGA BOKMÄSSAN :D

    SvaraRadera
  2. Yo! Du har ju gått och blivit cutie-putie.
    Inte okej! (Eller jo, för då får du en massa tjejer efter dig)

    Kan säga att medan du var på Bokmässan och köpte en massa färska
    nya böcker (inte avundsjuk) så var jag i skogen och härjade, så vi hade nog lika roligt på ett ungefär, haha!
    Dock en aning svårt att jämföra de olika sakerna...
    Höhö.


    SvaraRadera
  3. Snälla kan du besöka min blogg willesbokblogg !!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Hej hej :) Såg till att kika in på din blogg så fort jag såg din kommentar, och den ser jättebra ut! Om du kommer igång och tycker att det är roligt att bokblogga så tycker jag absolut att du ska fortsätta, för i alla fall jag tycker att det är jättekul :) Superkul att du gillar Percy Jackson förresten! Rick Riordan är en av mina favoritförfattare också ;)

    SvaraRadera
  5. Jag tror nog att vi båda vet vad jag tycker om din blogg men jag ska definitivt recensera den också, fast den kommer om ett par veckor/nästa vecka isåfall! ;)

    SvaraRadera
  6. Hej, jag har taggat dig i tagen reading habits :) http://mybokshelf.blogspot.se/2013/10/reading-habits-tag.html

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.