lördag 22 september 2012

Någon som vill ställa någon fråga?

Hej! Jag har blivit sugen på att göra en sak som många andra bokbloggare gör, nämligen att svara på frågor. Ni har säkert sätt såna här bibliotek eller bokhandel eller vampyr eller varulv frågor. Jag skulle jättegärna vilja göra en sånt inlägg med frågor och svar, men i så fall behöver jag ju frågor. Så ni får jättegärna ställa såna här det eller det frågor om ni vill. Jag tycker i alla fall att det skulle vara väldigt kul! (Plus att jag har lite idétorka på inlägg vilket ni kanske har märkt). Så varsågod att kommentera och ställa frågor :)

4 kommentarer:

  1. Okej...jag ska nog skrapa ihåg något som kanske dyker upp på bloggen där jag utmanar dig (antingen idag eller imorgon!). Jag hoppas att jag har uppfattat situationen rätt Cx

    SvaraRadera
  2. Alv eller Dvärg?
    Vampyr eller Varulv?
    Läsa eller skriva?
    Lyckligt slut eller Sorgligt/Hemskt slut?
    Rolig bok eller hemsk bok?
    120 sidor eller tegelsten?

    Kanske återkommer med fler frågor sen, om jag kommer på fler :)

    Sv: Det var ett bra svar ;)

    SvaraRadera
  3. Äsch, jag skriver där här istället Cx

    Lord Voldemort eller Sauron?
    Zombie eller gast?
    Tråkig eller alldeles för äcklig bok?

    Kommer inte på något mer, jag knåpar ihop något mer senare ;)

    SvaraRadera
  4. Engelsk bok eller svensk bok?
    Beställa böcker från internet eller köpa i en bokhandel?
    Pocket eller "vanlig" bok?
    Böcker om framtiden eller böcker om förr i tiden?

    Det var dom jag kom på nu. ;)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.