tisdag 23 oktober 2012

Några 'måste läsa' böcker

Som ni vet (om ni läste mitt förra inlägg) så har jag fått tre recensionsexemplar, och de kommer ju att ersätta Sagan om ringen läsningen ett tag framåt (eftersom att Sagan om ringen böckerna är ganska sega enligt mig och det vet ni också om ni läst min blogg tidigare). Sen så har jag köpt en bok i helgen som jag måste läsa ut innan på fredag (vilket är ganska snart). Den boken är Flugornas herre av William Golding. Anledningen att jag måste läsa den så snabbt är att vi ska se filmen på SO:n på fredag, och en boknörd måste ju praktiskt taget läsa alla böcker innan de ser filmen. Okej, det där kanske var en liten överdrift. Men bara en liten. I alla fall så kommer den tyvärr att få behöva ersätta min läsning av Cirkoli, som jag tycker är hur bra som helst. Egentligen så kanske det var lite onödigt att jag skrev det här inlägget, men jag tänkte att jag kanske bara skulle säga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.