fredag 2 november 2012

Läst under Oktober 2012

Då har det blivit dags att sammanfatta vad jag har läst under Oktober då.

Antal lästa böcker: 3 stycken, igen. Percy Jackson: Kampen om LabyrintenBronsdolken: Den utstötte och Pretty Monsters: Askungeleken och andra berättelser (Tack så mycket X Publishing!).
Antal lästa sidor: 957 sidor totalt. Det var faktiskt sämre än förra månaden, fast då fuskade jag ju lite eftersom jag inte läste hela Sagan om ringen under September.
Bästa bok: Percy Jackson: Kampen om Labyrinten. Den var verkligen superbra och är typ dubbelt så bra som de andra böckerna.
Sämsta bok: Det får bli Askungeleken. Inte för att den egentligen var så dålig, men jag har bestämt mig för att jag måste svara och inte bara säga "alla var bra", så då får det bli den. De andra böckerna var bättre än den.
Läsmål under November 2012: Fel grav (recexet) kommer jag nog att läsa ut idag, så den behöver jag ju inte ha direkt som ett mål. Det sista recensionsexemplaret, I begynnelsen var Bob, ska jag ju läsa. Jag tror inte att det kommer att ta så lång tid att läsa den, men den verkar ju riktigt bra (och sjukt rolig) så det ska bli kul att läsa den. Sen så hoppas jag att jag kan läsa ut De två tornen, eftersom jag har hållit på med den så länge nu. Sen så har jag ju inte så mycket som jag vet att jag kommer att läsa, men jag kanske kommer att läsa Flugornas herre (som jag inte läste förut när jag skrev att jag skulle göra det).

1 kommentar:

  1. Svar: Gå in på www.prenservice.se och ange internetkod 105-105112 så får du prenumerera på tidningen Skriva i ett år för 299 kr (egentligen 329 kr) :)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.