lördag 26 januari 2013

Tävlingsvinnaren!

Igår kväll avslutade jag min tävling där man kunde vinna Utopi magasin nr 8 och drog en vinnare, och nu ska ni få veta vem som vann.

Den som har vunnit min tävling är..... (trumvirvel).......

MIMMI från Min bokkista!

Superstort grattis till dig Mimmi! Jag kommer att skicka Utopi till dig så fort som möjligt. Och till ni andra som var med: tack för att ni ville vara med och hoppas att ni vill vara det igen i kommande tävlingar! Nästa gång kanske ni får turen att vinna :)

2 kommentarer:

  1. Har taggat dig, kolla här: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2013/01/tag-happy-bookaholic.html :D

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.